Urfa'da kahreden haber!

Siverek ilçesinde meydana gelen olayda, bir çocuk yaşamını yitirdi.

Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde feci bir olay yaşandı.

Geçtiğimiz Nisan ayında meydana gelen olayda iddiaya göre, 11 yaşındaki iki çocuk; M.K.İ. ve A.H.G, serinlemek için gölete girdi.

Burada boğulma tehlikesi geçiren iki çocuk, vatandaşlar tarafından hastaneye kaldırıldı.

Daha sonra Şanlıurfa'ya sevk edilen çocuklardan A.H.G., bugün yaşam mücadelesini kaybetti.

Olayla soruşturma başlatıldı.