Urfa'da çalışmalar meyvesini verdi! Suç oranlarında azalma oldu!

Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğünün suçların önlenmesine yönelik yaptığı çalışmalar meyvesini vermeye başladı. Emniyetin yaptığı çalışmalar neticesinde belli başlı bazı suçlarda önemli oranda azalma olduğu ortaya çıktı.

Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğünün suçların önlenmesine ve asayişin sağlanmasına yönelik çalışmaları sürüyor. Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü tarafından 01 Ocak-31 Temmuz 2024 tarihleri arasında 7 aylık dönemdeki çalışmalar meyvesini vermeye başladı.

BELLİ SUÇLARDA AZALMA OLDU

 

Kentin farklı noktalarında suçun önlenmesine yönelik yapılan çalışmalarda; kapkaç olaylarında yüzde 40,9, evden hırsızlık olaylarında yüzde 34,4, oto hırsızlığı olaylarında yüzde 31,5, motosiklet hırsızlığı olaylarında yüzde 26,7, işyerinden ve kurumdan hırsızlık olaylarında ise yüzde 25,7 oranında azalma meydana geldiği öğrenildi.

 

1.575 KİŞİ YAKALANDI

Şanlıurfa’da ayrıca ilk 7 aylık çalışmalar kapsamında 967 adet ruhsatsız tabanca, 240 adet uzun namlulu silah, 232 adet kurusıkı tabanca olmak üzere toplamda 1.439 adet silah ele geçirildi. Bu olaylarla ilgili toplamda 1.575 kişi yakalandı.