Urfa'da bu yolu kullanacaklar dikkat!
KGM'den gelen açıklamaya göre, Şanlıurfa'nın Birecik ilçesinde devam eden yol çalışmaları nedeniyle trafik bölünmüş yoldan ilerliyor.
Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM) yol çalışmalarına ilişkin açıklama yaptı.
Buna göre, Gaziantep- Şanlıurfa otoyolunun 18-23. kilometresinde üst yapı çalışmaları devam ediyor.
Çalışmalar nedeniyle Şanlıurfa yönünün trafiğe kapatıldığı açıklanırken, ulaşımın bölünmüş yolun bir bölümünden iki yönlü olarak ilerlediği bildirildi.