Urfa'da bitkin halde bulundu!

Şanlıurfa'da bir vatandaş tarafından bitkin halde bulunan kızıl şahin, DKMP ekipleri tarafından teslim alındı.

Şanlıurfa’da bir vatandaş tarafından doğada bitkin halde kızıl şahin bulundu.

Kızıl şahin, Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Şanlıurfa Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından teslim alındı.

Teslim alınan kızıl şahin, tedavisi yapılmak üzere Gölpınar, Yaban Hayvanı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezine götürüldü.

Kızıl şahin, tedavisinin ardından doğaya bırakılacak.

Konuya ilişkin DKMP Şanlıurfa Şube yapılan açıklama şu şekilde:

“Duyarlı vatandaşımız tarafından doğada bitkin halde bulunan Kızıl Şahin Artık emin ellerde Doğa Koruma ve Milli Parklar  Gölpınar Yaban Hayvanı Kurtarma ve rehabilitasyon merkezi personellerince  teslim alınmış olup bakımları yapıldıktan sonra doğaya bırakılacaktır.”