İlçe Protokolü Okul Güvenliği İçin Bir Araya Geldi

Suruç Kaymakamlığı, ilçe okul güvenliği toplantısı düzenledi. Toplantıya ilçe protokolü ve okul müdürleri katılarak güvenlik tedbirlerini görüştü.

Suruç'ta Okul Güvenliği Toplantısı Düzenlendi

Suruç Kaymakamlığı, ilçe genelindeki okul güvenliğini artırmaya yönelik önemli bir toplantı gerçekleştirdi. Kaymakam Adem BALKANLIOĞLU başkanlığında yapılan toplantıya, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmethan ÖZDEMİR, İlçe Jandarma Komutanı Ömer Lütfi ÖZCAN, İlçe Emniyet Müdür Vekili Yunus ÇAPARUŞAĞI ve okul müdürleri katıldı.

Toplantıda, öğrencilerin eğitim gördüğü ortamlarda alınması gereken güvenlik tedbirleri ve mevcut durum değerlendirildi. Okullarda alınacak önlemlerin yanı sıra, öğrencilerin güvenli bir şekilde eğitimlerine devam edebilmeleri için yapılması gerekenler görüşüldü.



Kaynak: Haber Merkezi