Seçim güvenliği için önemli toplantı! Vali Ayhan da katıldı
Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan, Diyarbakır'da düzenlenen seçim güvenliği toplantısına katıldı.
14 Mayıs'ta yapılacak olan seçim öncesi çalışmalar devam ediyor.
Son olarak Diyarbakır'da "Seçim Güvenliği Diyarbakır Bölge Toplantısı" yapıldı.
Toplantıya Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan ve 11 il valisi katıldı. Toplantıda, seçimde alınacak önlemler görüşülürken, birçok konu da masaya yatırıldı.
Şanlıurfa Valiliğinden toplantı ile ilgili olarak yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildil:
"Valimiz @valisalihayhan
İçişleri Bakan Yardımcısı Sn. Mehmet Ersoy’un başkanlığında, Diyarbakır Valiliğimizin ev sahipliğinde, 12 il Valimizin katılımlarıyla düzenlenen Seçim Güvenliği Diyarbakır Bölge Toplantısı’na katıldı."