Sayıştay Başkanlığı personel alacak!
Sayıştay Başkanlığınca halen boş bulunan 25 adet kadroya denetçi yardımcısı alıancak. Başvuracak olan adaylar; eleme, yazılı ve mülakat sınavına tabi tutulacak.
Sayıştay Başkanlığı, halen boş bulunan 25 adet kadroya denetçi yardımcısı alacak.
Başvuru yapacak olan adaylar; eleme, yazılı ve mülakat sınavına tabi tutulacak.
Sınav başvuruları ise 19-25 Temmuz tarihleri arasında alınacakken, geç başvuru günü ise 3 Ağustos olarak belirlendi.
Sınava başvurular elektronik ortamda Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi ( ÖSYM) başvuru merkezleri veya bireysel olarak internet (ÖSYM’nin https://ais.osym.gov.tr internet adresinden) veya ÖSYM Aday İşlemleri Mobil Uygulaması aracılığıyla alınacak. ÖSYM’nin Aday İşlemleri Sisteminde geçerli bir fotoğrafı bulunmayan ve eğitim bilgilerinde değişiklik olan adaylar ise başvurularını ÖSYM başvuru merkezlerinden yapacaklardır.
SINAVLAR NE ZAMAN
Sayıştay Başkanlığınca yapılan açıklamaya göre; eleme sınavı 3 Eylül günü saat 10.15’te Ankara’da yapılacak.
İki oturumdan oluşan yazılı sınav da 4-5 Kasım tarihlerinde yapılacak. 4 Kasım’da yapılacak olan sınavlardan biri saat 10.15’te başlayacakken, diğeri saat 14.45’te yapılacak. 5 Kasım günü yapılacak olan 2. oturum da saat 10.15’te ve saat 14.45’te başlayacak.
Mülakat sınavına ise yazılı sınavı kazanmış adaylar katılabilecek.