Şanlıurfaspor'da iki imza birden!
Transfer çalışmalarını sürdüren Şanlıurfaspor, kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor. Sarı yeşilli ekip son olarak kale ve orta sahaya takviye yaptı.
Transferlerle ilgili olarak kulüpten gelen açıklama şu şekilde:
"Kulübümüz, geçen sezonda takımımızda görev yapan Bosna Hersek'li orta saha Amar Begıc ile sözleşme imzaladı. İmza töreninde Başkanımız Mehmet Giray Küçük ve Başkan vekilimiz Muharrem Aydın da yer aldı."
"Kulübümüz, Denizlispor'dan 24 yaşındaki Kaleci Abdulkadir Sünger ile sözleşme imzaladı. İmza törenine Başkanımız Mehmet Giray Küçük ve Başkan vekilimiz Muharrem Aydın da katıldı."