Şanlıurfalı mevsimlik tarım işçilerinin paralarını alamadığı iddiası!
Konya'ya çalışmaya giden mevsimlik tarım işçilerinin paralarını alamadıkları ve bu yüzden mağdur oldukları iddia edildi.
Şanlıurfa’dan Konya’nın Ereğli ilçesine çalışmaya giden mevsimlik tarım işçilerinin çalışmalarının karşılığı olan paraları alamadığı öne sürüldü.
Yaklaşık 10 önce çalışmaya giden çok sayıda ailenin üzerinden aylar geçmesine rağmen ücretlerini alamadığı iddia edildi. Çalıştıktan sonra memleketlerine döndükten sonra paralarının hesaplarına gönderileceği sözünün verilmesine rağmen 3 aydır ödeme alamadıkları kaydedilen aileler seslerinin duyulmasına istedi.
Paraları alamayan mevsimlik tarım işçisi ailelerin tarla sahiplerinin artık telefonlarına da cevap vermediklerini öne sürürken söz konusu alacakların aile başına 400 bin TL ile 600 bin TL arasında değiştiği kaydedildi.
Seslerinin duyulmasına ve mağduriyetlerinin giderilmesini isteyen aileler yetkililerin harekete geçmesini istedi.