Birecik ve Viranşehir'de Ulaşım Güvenliği İçin Çalışmalar Sürüyor
Şanlıurfa Belediyesi'nin ilgili birimleri, dün yaşanan kuvvetli yağış ve fırtınanın ardından Birecik ve Viranşehir'de ulaşım güvenliğini sağlamak amacıyla sahada çalışmalarını sürdürüyor.
Şanlıurfa Belediyesi'nin Ulaşım, Park Bahçe ve Çevre Koruma Daire Başkanlıkları, dün etkili olan kuvvetli yağış ve fırtınanın ardından Birecik ve Viranşehir ilçelerinde çalışmalarını sürdürüyor. Vatandaşların güvenli ve kesintisiz ulaşımının sağlanması amacıyla tüm ekiplerin teyakkuz halinde olduğu bildirildi.
Yağış ve fırtınanın yol açtığı olumsuzlukların giderilmesi için sahada aktif olarak görev alan belediye ekipleri, ulaşım ağlarını kontrol ederek olası aksaklıkları gidermeye odaklanmış durumda. Çalışmaların bölge halkının günlük yaşamını kolaylaştırması hedefleniyor.
Kaynak: Haber Merkezi