Büyükşehir Belediyesi Ekipleri, Yağış Sonrası Birecik ve Viranşehir'de Ulaşımı Güvence Altına Alıyor
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, dün etkili olan yağış ve fırtınanın ardından Birecik ve Viranşehir'de ulaşım, park bahçe ve çevre koruma ekipleriyle çalışmalarını sürdürüyor. Amaç, vatandaşların güvenli ve kesintisiz ulaşımını sağlamak.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, dün etkili olan kuvvetli yağış ve fırtınanın ardından Birecik ve Viranşehir ilçelerinde çalışmalarını sürdürüyor. Ulaşım, Park Bahçe ve Çevre Koruma Daire Başkanlıklarına bağlı ekipler, vatandaşların güvenli ve kesintisiz ulaşımını sağlamak amacıyla sahada görev yapıyor.
Tüm belediye ekiplerinin teyakkuz halinde olduğu belirtilirken, olumsuz hava koşullarının etkilerinin giderilmesi için yoğun çaba gösterildiği ifade edildi. Çalışmaların, ulaşım ağlarının normale döndürülmesi ve çevre düzenlemelerinin yapılması hedefleniyor.
Kaynak: Haber Merkezi