Viranşehir'de Denetimli Serbestlik ve Sağlık Çalışanlarına Müzikle Moral Desteği
Şanlıurfa'nın kurtuluşunun 106. yıl dönümü etkinlikleri kapsamında Viranşehir'de denetimli serbestlikteki vatandaşlar ve sağlık çalışanları için mini konserler düzenlendi. Müzik grubu, Urfa türküleriyle moral verdi.
Şanlıurfa'nın düşman işgalinden kurtuluşunun 106. yıl dönümü dolayısıyla Viranşehir'de anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. Denetimli serbestlikten yararlanan vatandaşlar ve sağlık çalışanları, düzenlenen mini konserle moral buldu.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanlığı'na bağlı Viranşehir Gençlik Merkezi Müzik Grubu, ilk olarak Denetimli Serbestlik Müdürlüğü'nde sahne aldı. Urfa türkülerinin seslendirildiği programda, katılımcılara keyifli anlar yaşatıldı.
Sağlık Çalışanlarına Müzikle Destek
Etkinliğin ikinci bölümünde ise Viranşehir Devlet Hastanesi'nde görevli sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen müzik grubu, performanslarıyla onlara moral verdi. Toplumun her kesimine ulaşmayı hedefleyen bu tür etkinliklerle birlik ve dayanışmanın güçlendirildiği belirtildi.
Kaynak: Haber Merkezi