Güvenlik İçin Mesai Var
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, yoğun kar yağışı sonrası Siverek ve merkez ilçelerde tehlike oluşturan kar kütlelerini kaldırmak için 7/24 esasına göre çalıştığını duyurdu. Çalışmalar yaya ve araç güvenliği gözetilerek okullar ve kamu binaları çevresinde yoğunlaştırıldı.
Şanlıurfa'da Karla Mücadele Sürüyor
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, son günlerde etkili olan yoğun kar yağışı sonrası oluşan ve potansiyel tehlike arz eden kar kütlelerini kaldırma çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Belediye ekipleri, özellikle Siverek ve kent merkezindeki kritik noktalarda temizleme operasyonlarına odaklanmış durumda. Çalışmaların temel amacı, yaya ve araç trafiği için güvenli bir ortam sağlamak olarak açıklandı.
Yapılan açıklamada, kar kütlelerinin kaldırılması çalışmalarının yalnızca ana caddelerle sınırlı kalmadığı, aynı zamanda kamu binaları, okul ve cami çevreleri gibi hassas bölgelerde de yoğunlaştığı belirtildi. Ekiplerin, vatandaşların güvenliğini sağlamak amacıyla 7/24 esasına göre sahada görevine devam ettiği vurgulandı.
Kaynak: Haber Merkezi