Ebeler Günü'nde Şanlıurfa'da Sağlık Çalışanlarına Vurgu

Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü, 5 Mayıs Ebeler Günü'nü kutlayarak, ebelerin insan hayatına ilk dokunuşu yapan, büyük özveriyle görev yapan sağlık çalışanları olduğunu ve her yeni doğumun bir umut olduğunu belirtti.

Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü, 5 Mayıs Ebeler Günü dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak, insan hayatına ilk dokunuşu yapan ebelerin büyük özveri ve sorumlulukla görevlerini yerine getirdiğini belirtti. Müdürlük, tüm ebelerin gününü kutlayarak emeklerini saygıyla selamladığını ifade etti.

Her yeni doğumun bir umut olduğunu vurgulayan mesajda, ebelerin bu kutsal görevlerindeki önemine dikkat çekildi. Şanlıurfa'da görev yapan sağlık çalışanları arasında yer alan ebelerin, yeni hayatların dünyaya gelmesindeki rolü takdir edildi.



Kaynak: Haber Merkezi