Şanlıurfa'da Müteahhitten Alacağını Alamayan Firma, Eserini Kendisi Yıktı

Şanlıurfa'da bir dekorasyon firması, müteahhitten 3 aydır alamadığı iş parasını tahsil edemeyince, tamamladığı tüm işi baltozla yıktı.

Şanlıurfa'da Öfke Dolu Tepki: Dekorasyon Firması Yaptığı İşi Baltozla Yıktı

Şanlıurfa'da faaliyet gösteren bir dekorasyon firması, tamamladığı bir işin bedelini müteahhitten 3 ay gecikmesine rağmen alamayınca şok bir eyleme imza attı. Firma yetkilileri, ödenmeyen alacakları nedeniyle yaptıkları tüm işi baltozla yıkarak tepkisini gösterdi.

Olay, bölgede ekonomik sıkıntıların ve ödeme problemlerinin bir yansıması olarak değerlendiriliyor. Müteahhitten kaynaklanan ödeme gecikmesinin, dekorasyon firmasını bu radikal kararı almaya ittiği belirtildi.



Kaynak: Haber Merkezi