Şanlıurfa'ya "Şanlı" Ünvanının Verilişinin 42. Yıl Dönümü Kutlandı
Şanlıurfa'ya 'Şanlı' ünvanının verilişinin 42'nci yıl dönümü dolayısıyla Osmanbey Şehitliği'nde tören düzenlendi. Törene Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak ile il protokolü katıldı.
Program kapsamında şehitlikte gerçekleştirilen anma töreninde saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu ve şehitler için dualar edildi. Protokol üyeleri, şehit mezarlarına karanfil bırakarak şehitleri andı.
Törende, Şanlıurfa’nın “Şanlı” ünvanını alış sürecinin tarihi önemi vurgulanırken, aziz şehitlerin fedakârlığının unutulmayacağı ifade edildi.
Etkinlik, yapılan duaların ardından sona erdi.