Şanlıurfa Valisi Şıldak: Ulaşımda rahatlık sağlanacak!
Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, yapım ve bakım çalışmaları başlatılan Şanlıurfa-Viranşehir yoluyla ilgili bir açıklamada bulundu.
Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Karayolları Bölge Müdürlüğü tarafından yapım ve onarım çalışmaları başlatılan Şanlıurfa-Viranşehir yoluyla ilgili bir açıklama yaptı.
Yol standartlarının iyileştirilerek ulaşımda rahatlık sağlanacağını kaydeden Şıldak, “Karayolları Bölge Müdürlüğümüz tarafından gerçekleştirilen yol yapım ve bakım çalışmaları devam ediyor. Viranşehir-Şanlıurfa yolunda 45 kilometrelik güzergâh ile Kızıltepe-Viranşehir yolunda 40 kilometrelik güzergahta üstyapı çalışması başlamış bulunuyor. Bu çalışmayla birlikte yol standartları iyileştirilerek ulaşımda rahatlık sağlanacak. Ceylanpınar-Kızıltepe yolunda da 10 kilometrelik güzergahta yol yenileme çalışmaları bu hafta başladı. İlimizi Mardin’e bağlayan bu iki önemli ulaşım ağında yapılacak çalışmalarla karayolu şartları daha iyi seviyeye yükseltilmiş olacak” ifadelerini kullandı.