Bölgesel Sağlık Merkezi Hedefi

Viranşehir Devlet Hastanesi, Şanlıurfa'nın sağlık alanında bölgesel merkez olma yolunda ilerlediğini duyurdu. Açıklamada, bu ilerlemenin 'Sağlıklı Türkiye Yüzyılı' vizyonu kapsamında olduğu belirtildi.

Şanlıurfa Sağlıkta Güçleniyor

Viranşehir Devlet Hastanesi tarafından yapılan açıklamada, Şanlıurfa'nın sağlık alanında bölgesel merkez olma hedefine yönelik adımlarının hızlandığı belirtildi.

Açıklamada, #SağlıklıTürkiyeYüzyılı vizyonu çerçevesinde yürütülen çalışmalarla kentin sağlık altyapısının güçlendirildiği vurgulandı. Detaylı bilgilere, paylaşılan bağlantı üzerinden ulaşılabileceği ifade edildi.



Kaynak: Haber Merkezi