Orman Haftası'nda Toprakla Bağın Önemi Vurgulandı
Şanlıurfa Orman Bölge Müdürlüğü, toprakla kurulan bağın geleceği şekillendirdiğini ve Yeşil Vatan'ı yeşillendirmek için çalışmalarını sürdürdüklerini belirtti.
Şanlıurfa Orman Bölge Müdürlüğü, toprakla kurulan bağın geleceği şekillendirdiğini belirterek, bu bağı güçlendirmek ve Yeşil Vatan'a değer katmak için çalışmalarını sürdürdüklerini duyurdu. Müdürlük, Orman Haftası dolayısıyla yaptığı açıklamada, Türkiye'nin gücünün ormanlardan geldiğini vurguladı.
Yeşil Vatan İçin Durmaksızın Çalışma
Yapılan açıklamada, "Bu bağı güçlendiriyor, Yeşil Vatan’ın yeşiline değer katmak için durmaksızın çalışıyoruz." ifadeleri kullanıldı. Bu kapsamda, Türkiye'nin orman varlığını artırmaya yönelik projelerin devam ettiği belirtildi.
Kaynak: Haber Merkezi