Gençler Mahalli Yarışma Sonuçları

Şanlıurfa'da düzenlenen Okul Sporları Badminton Gençler A Kız-Erkek mahalli yarışmaları 11 Nisan Spor Salonu'nda sona erdi. Dereceye giren Siverek Mustafa Kemal Anadolu Lisesi (Kızlar 1.) ve Şehit Şükrü Can Kayadibi Anadolu Lisesi (Erkekler 1.) başta olmak üzere tüm takımlar belirlendi.

Okul Sporları Badminton Heyecanı Sona Erdi

Şanlıurfa Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde düzenlenen Okul Sporları kapsamında Badminton Gençler A Kız-Erkek mahalli yarışmaları, 11 Nisan Spor Salonu'nda gerçekleştirildi.

Kızlar ve erkekler kategorilerinde kıyasıya geçen müsabakaların ardından dereceye giren takımlar belirlendi.

Kızlar Kategorisi Sonuçları

Kızlar kategorisinde sıralama şu şekilde oluştu:

1. Siverek Mustafa Kemal Anadolu Lisesi

2. Ayşe Hümeyra Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi

3. Atatürk Anadolu Lisesi

4. İsmail-Nazif Bayraktar Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Erkekler Kategorisi Sonuçları

Erkekler kategorisinde ise dereceye giren okullar şunlardır:

1. Şehit Şükrü Can Kayadibi Anadolu Lisesi

2. Birecik Mehmet Adil Çulcuoğlu Anadolu Lisesi

3. Viranşehir Anadolu İmam Hatip Lisesi

4. Özel Suosb Teknoloji Koleji Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Müsabakaların başarıyla tamamlanmasıyla birlikte, dereceye giren sporcular ve takımlar tebrik edildi.



Kaynak: Haber Merkezi