Şanlıurfa'nın ilçesinde vicdanları sızlatan olay! Sokağa bıraktılar
Siverek'te meydana gelen olayda iddiaya göre, yeni doğmuş bir bebek apartman girişine bırakıldı.
Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde feci bir olay yaşandı.
Gece saatlerinde ilçeye bağlı Bahçelievler Mahallesinde meydana gelen olayda iddiaya göre, vatandaşlar bir apartmanın girişinde yeni doğmuş bebek buldu.
İhbar üzerine olay yerine sağlık ve emniyet ekipleri sevk edildi.
Bölgeye ulaşan ekipler, küçük bebeği buradaki ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırdı.
Bebeğin kim ya da kimler tarafından bırakıldığı henüz öğrenilemezken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.