Şanlıurfa İl AFAD Müdürü emekliye ayrıldı!
Şanlıurfa İl AFAD Müdürü Mahmut Sönmez, emekliye ayrıldı.
Şanlıurfa İl Afet ve Acil Durum ( AFAD) Mahmut Sönmez, emekliye ayrıldı.
Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan, Sönmez’i ağırlayarak kendisine başarı belgesi takdim etti.
Şanlıurfa Valiliği’nden konuya ilişkin yapılan açıklama şu şekilde:
“Valimiz Salih Ayhan; Emekliye ayrılan AFAD Müdürümüz Sn. Mahmut Sönmez’i makamında ağırlayarak başarı belgesini takdim etti.
Yaşadığımız zorlu süreçlerdeki özverili çalışmaları için teşekkür eden Vali Ayhan, Sayın Sönmez’e emeklilik hayatında mutluluklar diledi.”