Şanlıurfa İl AFAD Müdürü emekliye ayrıldı!

Şanlıurfa İl AFAD Müdürü Mahmut Sönmez, emekliye ayrıldı.

Şanlıurfa İl Afet ve Acil Durum ( AFAD) Mahmut Sönmez, emekliye ayrıldı.

Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan, Sönmez’i ağırlayarak kendisine başarı belgesi takdim etti.

Şanlıurfa Valiliği’nden konuya ilişkin yapılan açıklama şu şekilde:

“Valimiz Salih Ayhan; Emekliye ayrılan AFAD Müdürümüz Sn. Mahmut Sönmez’i makamında ağırlayarak başarı belgesini takdim etti.

Yaşadığımız zorlu süreçlerdeki özverili çalışmaları için teşekkür eden Vali Ayhan, Sayın Sönmez’e emeklilik hayatında mutluluklar diledi.”