Şanlıurfa'da TOKİ işçileri eylem yaptı!

Şanlıurfa'da çalışma koşullarından şikayet eden TOKİ işçileri eylem yaptı.

Şanlıurfa’nın Eyyübiye ilçesinde Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ) tarafından inşa edilen yapılarda çalışan işçiler sabah saatlerinde eylem yaptı.

Çalışma koşullarının kötü olduğu, barınma ve yemek sorunlarının olduğunu öne süren işçiler sabah saatlerinde işbaşı yapmadı.


Yaşadıklarını sorunları defalarca dile getirdiklerini kaydeden işçiler yetkililerin seslerini duymalarını talep etti.

İşçiler eylemini sürdürürken, bölgeye jandarma ekiplerinin sevk edildiği öğrenildi.