Şanlıurfa'da sulama kanalına giren gençten acı haber geldi!
Şanlıurfa'da dün sulama kanalına girerek boğulan gencin cenazesine ulaşıldı.
Şanlıurfa’nın Haliliye ilçesinde dün sulama kanalına giren 18 yaşındaki Abdüllatif Beyboğa’dan acı haber geldi. İhbar nedeniyle acil sağlık, itfaiye, AFAD ve sualtı ekipleri bölgeye sevk edildi.
Dün gece başlayan arama çalışmaları sonucu Beyboğa’nın cansız bedenine ulaşıldı. Beyboğa’nın cenazesi otopsi yapılmak üzere Şanlıurfa Adli Tıp Kurumu Morguna kaldırılırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Beyboğa’nın Harran ilçesine bağlı Giyimli (İzbale) kırsal mahallesinde ikamet ettiği öğrenildi.