Şanlıurfa'da Ramazan ayında ulaşım düzenlemesi!

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Ramazan ayı dolayısıyla ulaşımda düzenlemeye gitti.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Ramazan ayı dolayısıyla ulaşım saatlerinde düzenleme gitti.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Ramazan ayı dolayısıyla ulaşım hizmetlerimizde aşağıdaki düzenlemeler yapılmıştır:

İftar Öncesi Düzenleme:

Toplanma merkezleri ve son duraklardan yapılacak son kalkış saati 18.00 olarak belirlenmiştir.

İftar Sonrası Düzenleme:

İftar sonrası ilk kalkış saati 19.00 olarak planlanmıştır.

Gece Ulaşımı:

Gece ulaşım hizmetleri aktif olarak kesintisiz şekilde devam etmektedir.

Yapılan bu düzenlemeler, Ramazan ayı süresince vatandaşlarımızın ulaşım ihtiyaçlarını daha düzenli ve planlı bir şekilde karşılamak amacıyla uygulanacaktır.

Bilgilerinize arz olunur.”