Şanlıurfa'da Öğretmenler Tenis Turnuvasında Buluştu
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla kentte görev yapan öğretmenlere yönelik tenis turnuvası düzenledi. Tenis Dünyası tesislerinde gerçekleştirilen organizasyon, öğretmenlerin yoğun ilgisiyle renkli görüntülere sahne oldu.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla kentte görev yapan öğretmenlere yönelik tenis turnuvası düzenledi. Tenis Dünyası tesislerinde gerçekleştirilen organizasyon, öğretmenlerin yoğun ilgisiyle renkli görüntülere sahne oldu.
Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanlığının koordinasyonunda düzenlenen turnuvaya 162 öğretmen katıldı. Altı kortta eş zamanlı olarak oynanan müsabakalar, rekabetin yanı sıra dostluk ve dayanışmanın da ön plana çıktığı bir etkinlik oldu.
Öğretmenler, turnuva boyunca centilmence mücadele ederek sergiledikleri performanslarla izleyenlerin beğenisini topladı. Katılımcılar, sporun birleştirici yönünü deneyimlerken günlük hayatın stresinden uzaklaşma fırsatı buldu.
24 Kasım Öğretmenler Günü Tenis Turnuvası, 30 Kasım Pazar günü yapılacak ödül töreniyle sona erecek.