Şanlıurfa'da 11 Nisan'da toplu taşıma ücretsiz olacak!

Şanlıurfa'nın kurtuluş yıl dönümü olan 11 Nisan'da toplu taşıma araçları gün boyunca ücretsiz hizmet verecek.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi tarafından Şanlıurfa’nın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümünde vatandaşlara önemli bir kolaylık sağlanacak. 11 Nisan’da kent genelinde toplu taşıma araçları ücretsiz olarak kullanılabilecek.

KURTULUŞ COŞKUSU HEP BİRLİKTE YAŞANACAK
Büyükşehir Belediyesi tarafından bu anlamlı günde vatandaşların etkinliklere daha rahat katılım sağlaması amacıyla toplu taşımanın ücretsiz olacağını belirtirken, tüm Şanlıurfalıları kutlamalara davet edildi.