Güreşte Yeni Yıldızımız Parladı

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi sporcusu Ahmet Karcığa, Yozgat'ta düzenlenen U17 Grekoromen Türkiye Güreş Şampiyonası Grup Müsabakaları'nda 48 kg'da Türkiye üçüncüsü oldu. Belediyeden sporcu ve antrenörlere tebrik mesajı yayınlandı.

U17 Grekoromen Güreş Şampiyonası'nda Şanlıurfa Başarısı

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Bireysel Spor Kulübü, Yozgat'ta gerçekleştirilen U17 Grekoromen Türkiye Güreş Şampiyonası Grup Müsabakaları'nda önemli bir başarı elde etti.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi sporcusu olan Ahmet Karcığa, 48 kg kategorisinde mücadele ederek Türkiye üçüncüsü olma başarısını gösterdi.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, sporcuyu ve bu başarıda katkısı bulunan tüm antrenörleri tebrik ederek, gelecekteki müsabakalarda da başarılarının devamını diledi.



Kaynak: Haber Merkezi