Naimi Aşireti Birlik ve Beraberlik Toplantısında Buluştu

Şanlıurfa'nın Karaköprü ilçesinde Güler Düğün salonunda Naimi Aşireti mensupları, düzenlenen geniş katılımlı bir toplantıda bir araya gelerek birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajı verdi. Toplantıya yoğun katılım olurken, aşiret mensupları arasındaki dayanışma ve samimiyet dikkat çekti.

Şanlıurfa’nın Karaköprü ilçesinde Güler Düğün salonunda Naimi Aşireti mensupları, düzenlenen geniş katılımlı bir toplantıda bir araya gelerek birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajı verdi. Toplantıya yoğun katılım olurken, aşiret mensupları arasındaki dayanışma ve samimiyet dikkat çekti.            

    

Naimi Aşireti mensubu kanaat önderi Hüseyin Polat’ın ev sahipliğinde gerçekleşen buluşmaya; geçmiş dönem Ceylanpınar Belediye Başkanı Menderes Atilla, geçmiş dönem AK Parti Ceylanpınar Belediye Başkan Adayı Av. Seyithan Atilla, AK Parti Akçakale İlçe Başkanı İsa Sabuncu, Kızılay Hilvan Şube Başkanı Kadir Karacabey, Rahmetli Latif Polat’ın oğlu İş adamı Mehmet Polat,iş insanı Vedat Polat ve çok sayıda aşiret mensubu katıldı. Katılımcılar, etkinlik boyunca birbirleriyle hasret giderdi, geçmişi yad etti ve geleceğe dair ortak temennilerde bulundu.

Toplantının açılış konuşmasını yapan Hüseyin Polat, “Öncelikle buraya kadar gelen tüm akrabalarıma gönülden teşekkür ediyorum. Bu anlamlı buluşma, Naimi Aşireti olarak ne denli güçlü bir bağa sahip olduğumuzu bir kez daha gösterdi. Birlik ve beraberliğimiz daim olsun. Bu organizasyonun gerçekleşmesinde emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum,” dedi.

Toplantıya katılarak aşiret mensuplarına destek veren Geçmiş dönem Ceylanpınar belediye başkanı Menderes Atilla ise yaptığı konuşmada, “Bugün burada bulunmaktan büyük onur duyuyorum. Naimi Aşireti’ne mensup değerli akrabalarımın her zaman yanında olduğumu bir kez daha ifade etmek isterim. Bu güzel organizasyonda emeği geçen başta kıymetli akrabamız Hüseyin Polat olmak üzere herkese teşekkür ederim. Rabbim birliğimizi ve dirliğimizi daim eylesin,” ifadelerini kullandı.

Toplantıda dostluk, kardeşlik ve toplumsal dayanışma vurgusu yapılırken, aşiret mensupları bu tür buluşmaların artarak devam etmesini temenni etti. Katılımcılar, toplantı sonunda birlikte hatıra fotoğrafları çektirerek günü ölümsüzleştirdi. Aşiret içinde kaynaşmayı artırmayı hedefleyen etkinliğin geleneksel hale getirilmesi planlanıyor.