Eyyübiye'de Okulda Ramazan Kutlaması: Geri Sayım Başladı

Eyyübiye'deki Mustafa Kemal İlkokulu'nda Ramazan ayı, idareci, öğretmen ve öğrencilerin katılımıyla coşkulu bir şekilde kutlandı. Etkinlikler kapsamında ilk balon patlatıldı.

Şanlıurfa'nın Eyyübiye ilçesindeki Mustafa Kemal İlkokulu'nda, Ramazan ayının gelişi coşkuyla kutlandı. Okul idarecileri, öğretmenleri ve öğrencileri, Ramazan'ın ilk gününü özel bir etkinlikle karşıladı. Geri sayımın başladığı okulda, her gün bir balonun patlatılmasıyla heyecan doruğa çıkarıldı.

Etkinlik kapsamında, Ramazan'ın ilk gününde 1 numaralı balon, öğrenciler ve öğretmenler tarafından hep birlikte patlatılarak bu özel aya merhaba denildi. Bu anlamlı kutlama, okulda Ramazan atmosferini pekiştirdi.



Kaynak: Haber Merkezi