Turistler Işıkta Yemek Yedi
MÜSİAD Genel Başkan Yardımcısı Ömer Ağ, Dedaş'ın neden olduğu elektrik kesintilerini eleştirdi. Ağ, kesintiler yüzünden turistlerin telefon ışığında yemek yemek zorunda kaldığını belirterek duruma tepki gösterdi.
MÜSİAD'dan Dedaş'a Sert Tepki Geldi
MÜSİAD Genel Başkan Yardımcısı Ömer Ağ, bölgedeki elektrik kesintilerine dair tepkisini dile getirdi. Ağ, yaşanan kesintilerin bölge esnafı ve vatandaşlar üzerindeki olumsuz etkilerine dikkat çekti.
Ömer Ağ, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş. (Dedaş) kaynaklı kesintilere sert tepki gösterdi. Ağ, kesintiler nedeniyle turistlerin dahi zor durumda kaldığını belirterek, “Tabii ki Dedaş yine yapmış yapacağını. Turistlere telefon ışığında yemek yeme fantezisini yaşatmış” ifadelerini kullandı.
Ağ, paylaştığı görsellerin kesintilerin boyutunu ortaya koyduğunu vurgulayarak, ikinci bir fotoğrafta durumun vahametinin görüldüğünü ifade etti. Açıklamalar, bölgedeki elektrik altyapısının düzenlenmesi ihtiyacını bir kez daha gündeme getirdi.
Kaynak: Haber Merkezi