Üniversiteli Seda'nın Kaybolmadan Önce Ailesine Bıraktığı Mektup Ortaya Çıktı

Malatya'da 3 gündür kayıp olan üniversite öğrencisi Seda A.'nın ailesine bıraktığı mektup bulundu. Mektupta 'Sevdiğim adamın yanına gidiyorum, peşime düşmeyin' ifadeleri yer alırken, genç kızın Kocaeli'de bulunduğu bildirildi.

Malatya'da 3 gündür kayıp olan İnönü Üniversitesi öğrencisi Seda A.'dan ailesine ulaşan bir mektup, olayın detaylarını aydınlattı. Genç öğrencinin mektubunda, 'Peşime düşmeyin, sadece mutlu olmak istiyorum' ifadeleri yer aldı.

Seda A.'nın ailesine bıraktığı mektupta, 'Sizlerden çok özür diliyorum. Bazı şeyleri beceremedim. Göremezseniz de elimden geleni yaptım hep. Bugüne kadarki emeğiniz, sevginiz, maddi manevi desteğiniz için teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin. O sıkı sıkı tuttuğunuz kuş ölmesin diye, olmak istediğim yere, sevdiğim adamın yanına gidiyorum. Peşime düşmeyin. Adınıza leke sürmüyorum. Sadece mutlu olmak istiyorum. Hoşça kalın' şeklinde ifadeler kullandığı belirtildi.

Arama Çalışmaları Sonuç Verdi

Okula gitmek üzere evden ayrıldıktan sonra Salı günü akşamına kadar dönmeyen ve telefonuna ulaşılamayan Seda A. için ailesi polise başvurmuştu. Güvenlik güçleri, genç kızı bulmak için geniş çaplı arama çalışması başlattı. Yapılan çalışmalar sonucunda Seda A.'nın Kocaeli'de bulunduğu bildirildi.

Öte yandan, Seda A.'nın üniversite arkadaşları, genç kızın sosyal medya üzerinden 'Ufuk' isimli bir kişiyle tanıştığını iddia etti. Ailenin ulaştığı bu kişinin ise Seda A.'yı tanımadığını savunduğu öğrenildi. Ekipler, olayın tüm yönlerini aydınlatmak için çalışmalarını sürdürüyor.



Kaynak: Haber Merkezi