Kılıçdaroğlu gençlere seslendi: Bu karanlık tünelden çıktık, çıktık…

13. Cumhurbaşkanı Adayı Kemal Kılıçdaroğlu, sosyal medya hesabından gençlere çağrıda bulundu.

14 Mayıs’ta yapılan Cumhurbaşkanı seçiminde adaylar yeterli çoğunluğu alamadığı için 28 Mayıs’ta ikinci tur yapılacak.

Cumhur İttifakı Adayı Recep Tayyip Erdoğan ile Millet İttifakı Adayı Kemal Kılıçdaroğlu, ikinci turda yarışacak olan isimler olacak.

Tarihi seçime sayılı günler kala, sosyal medya hesabından gençlere seslenen Millet İttifakı Adayı Kemal Kılıçdaroğlu, gençlerin kaldığı hayat pahalılığına dikkat çekti.

Domuz bağcılarının ve kadınları cansız birer eşya gibi sahiplendirmek isteyenlerin Meclis’e girdiğine vurgu yapan Kılıçdaroğlu, “Sevgili Gençler, İlk tur bitti. En büyük gerçek şu ki, sandıktan değişim mesajı çıkmıştır. Değişim isteyenler artık bu ülkede istemeyenlerden daha fazla. Ancak şurası da net, bu kadar ceberut bir iktidardan kurtulmak için çok daha fazla mücadele etmesi gereken taraf da biziz.

Genç arkadaşlarımın mesajını da aldım. Başım üstüne. Onların kaygılarını gidereceğim ama onların da beni duymasını istiyorum. Öyle bir noktada ki her şey, domuz bağcılar yüce Meclis’e gönderildi! Kadınları cansız birer eşya gibi sahiplendirmek isteyenlere bütün yolları açtılar.

En büyük kazığı da gençlere attılar. Sizin hiçbir şeye yetecek paranız yok. Bir kahveyi bile düşünmek zorundasınız. Yaşama sevinciniz çalındı. Oysa gençlik kaygısızlıktır. Bunu bir gün bile yaşatmadılar size. Bizler tartışırken, onlar size karşı birleşmiş durumda.

Şimdi bir bakalım, günün sonunda elimizde ne var? Dipsiz bir karanlık… Farkında mısınız? Gençliğiniz bir daha gelmeyecek. 12 günümüz var, bu karanlık tünelden çıktık çıktık…” ifadelerini kullandı.