Karar Resmi Gazete'de! Bayramda köprü ve otoyollar ücretsiz olacak!

Resmi Gazete'de yayımlanan karara göre, Kurban Bayramı tatili nedeniyle KGM sorumluluğundaki otoyol ve köprü geçişleri ücretsiz olacak.

Kurban Bayramı tatili nedeniyle Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM) sorumluluğundaki otoyol ve köprü geçişlerinde sürücülerden ücret alınmayacak. 

Resmi Gazete'de yayımlanan karara göre, bayram tatili nedeniyle KGM sorumluluğu altında bulunan otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nden geçişler, 15 Haziran Cumartesi (Cumayı cumartesiye bağlayan gece) saat 00.00'dan başlayarak, 24 Haziran Pazartesi saat 07.00'ye kadar ücretsiz olacak.

Ancak, yap-işlet-devret projeleri ücretsiz geçiş uygulamasının dışında tutuldu.