Gençler İçin Zararlı Alışkanlıklar ve Öfke Kontrolü Seminerleri Tamamlandı

Karaköprü Belediyesi, ilçe genelindeki 20 lisede 2 bin 750 öğrenciye 'Zararlı Alışkanlıklar ve Öfke Kontrolü' seminerleri düzenleyerek gençlerin bilinçlenmesine katkı sağladı.

Karaköprü Belediyesi, ilçe genelindeki 20 lisede eğitim gören 2 bin 750 öğrenciye yönelik 'Zararlı Alışkanlıklar ve Öfke Kontrolü' seminerlerini başarıyla tamamladı. Bu kapsamlı çalışma ile gençlerin bilinçlendirilmesi hedeflendi.

Eğitimlerin Detayları

Ocak 2026'da başlayan seminerler dizisi, gençleri zararlı alışkanlıkların riskleri ve öfke kontrolünün önemi konusunda bilgilendirmeyi amaçladı. Eğitmen İsmail Zorlu ile psikologlar Kübra Karakeş ve Muhammed Badıllı tarafından verilen seminerlerde, öğrencilere sağlıklı yaşam ve doğru karar alma konularında önemli bilgiler aktarıldı. Programın kapanış semineri Karaköprü Emine Göncü Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirildi.

Öğrenciler, bu tür etkinliklerin kendileri için oldukça faydalı olduğunu belirterek, organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdiler. Karaköprü Belediyesi, bu tür eğitim ve sosyal projelerle geleceğin daha güçlü nesillerini yetiştirmeyi amaçlıyor.



Kaynak: Haber Merkezi