İYİ Aday Yetim'den Miting Gibi Seçim Bürosu Açılışı
İYİ Parti Şanlıurfa Milletvekili adayı Emin Yetim'in seçim bürosu açılışı miting havasında gerçekleşti.
İyi Parti Şanlıurfa milletvekili adayı Emin Yetim tarihi İpekyolu üzerinde bulunan seçim bürosu açılışı gerçekleştirdi. Seçim bürosunun açılışına iyi Parti il yönetimi, milletvekili adayları, millet ittifakı bileşen parti temsilcileri, siyasiler, davetliler ve vatandaşlar katıldı. Yoğun katılım zaman zaman izdihama dönüşürken vatandaşlar Emin yetim ile birlikte fotoğraf çektirmek için birbirleriyle yarıştı.
Açılış nedeniyle sosyal medya hesabı üzerinden bir açıklama yayınlayan İYİ Parti Şanlıurfa milletvekili adayı Emin yetim şunları söyledi:
"Seçim bürosu açılışımızı gerçekleştirdik. Açılışımıza katılan Millet İttifakı ve partimiz milletvekili adaylarına, kanaat önderlerine, il ve ilçe teşkilatına, partimiz il ve ilçe teşkilatına, bizi yalnız bırakmayan tüm hemşehrilerime çok teşekkür ederim.İYİ ki varsınız!"
Miting havasında gerçekleştirilen açılışın ardından İYİ Parti adayı Yetim çalışmalarına kaldığı yerden devam etti.