İnegöl galibiyeti sonrası Yetim'den açıklama!

Şanlıurfaspor'un İnegölspor'u mağlup ettiği maçın ardından konuşan Kulüp Başkanı Emin Yetim, takımı tebrik etti.

Şampiyonluğu hedefleyen Şanlıurfaspor, 8. hafta maçında İnegölspor deplasmanına çıktı. Sarı yeşilli ekip, geriye düştüğü maçı 2-1 kazanmasını bildi.

Elde edilen kritik galibiyetin ardından Şanlıurfaspor Kulüp Başkanı Emin Yetim, sosyal medya hesabında bir paylaşım yaptı.

Takımı tebrik eden Yetim, açıklamasında şunları söyledi:

“1-0 geride iken ikinci yarı sergilediği güzel futbolunu galibiyetle süsleyen futbolcularımızı, teknik heyetimizi ve personelimizi tebrik ederim.

Bu galibiyetimizi Şanlı Taraftarımıza hediye ediyorum.”