İl İstihdam ve Merkezi Eğitim Kurulu Toplantısı yapıldı!

2023 yılının ilk İl İstihdam ve Merkezi Eğitim Kurulu Toplantısı, Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan başkanlığında gerçekleşti.

Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan başkanlığında 2023 yılının ilk İl İstihdam ve Merkezi Eğitim Kurulu Toplantısı gerçekleşti.

Toplantı, Şanlıurfa Valiliği'nde yapıldı.

Kurul üyelerinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda yeni istihdam alanları oluşturmak, istihdamı korumak ve gençleri meslek sahibi yapmak için çalışma konuları ele alındı.

Toplantıya ilişkin Vali Ayhan'dan yapılan açıklamanın tamamı şu şekilde:

"Yeni istihdam alanları oluşturmak, istihdamı korumak ve gençlerimizi meslek sahibi yapmak için çalışmaya devam ediyoruz!

2023 yılının ilk İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kurulu Toplantısını kurul üyelerimizin katılımıyla gerçekleştirdik."