Hastane Heyetinden Teşekkür
Haliliye Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi heyeti, nazik kabulünden ötürü Kaymakam'a teşekkürlerini sundu. Kurumlar arası resmi nezaket ziyareti gerçekleştirildi.
Haliliye Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi'nden Resmi Ziyaret
Haliliye Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi yönetimi, gerçekleştirdikleri bir ziyaretin ardından bölge mülki idare amirine teşekkürlerini iletti.
Hastane yetkilileri, gerçekleştirdikleri nezaket ziyaretine gösterilen ilgi ve alakadan dolayı Kaymakam'a teşekkürlerini sundu. Ziyaretin detayları hakkında ek bilgi verilmezken, nazik kabul için minnettarlık ifade edildi.
Ziyaret, yerel sağlık hizmetlerinin yürütülmesi bağlamında kurumlar arası iletişimin sürdürülmesi açısından önem taşımaktadır.
Kaynak: Haber Merkezi