Haliliye'den Vatandaşa Mesaj

Haliliye Belediyesi, sosyal medya üzerinden yaptığı kısa bir açıklamayla bölge sakinlerine sağlıklı günler dilediğini duyurdu. Paylaşım, yerel yönetim ile halk arasındaki iletişimi güçlendirme çabası olarak yorumlandı.

Haliliye Belediyesi'nden Sağlık Mesajı

Şanlıurfa'nın Haliliye Belediyesi, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı bir paylaşımla bölge halkına sağlık temennisinde bulundu.

haliliye_bld tarafından yapılan açıklamada, vatandaşların sağlıklı günler geçirmesi dileği iletildi.

Belediyenin bu tür iletişim hamleleri, yerel yönetim ile halk arasındaki bağı güçlendirme amacı taşıyor.



Kaynak: Haber Merkezi