Başhekim Arserim'den Kadir Gecesi Tebriği
Haliliye Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Başhekimi Dt. Abdullah Arserim, Kadir Gecesi dolayısıyla bir tebrik mesajı yayımladı.
Haliliye Ağız ve Diş Sağlıgı Hastanesi, Twitter hesabı üzerinden yaptığı paylaşımla tüm İslam aleminin Kadir Gecesi'ni tebrik etti.
Hastanenin Başhekimi Dt. Abdullah Arserim'in imzasıyla yayınlanan mesajda, "Kadir Gecenizi tebrik ediyorum." ifadeleri yer aldı.
Kaynak: Haber Merkezi