"Gazze'ye Mektup" Yarışmasında Dereceye Giren Öğrenciler Belli Oldu

Şanlıurfa İl Millî Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, öğrencilerin duyarlılığını ve empati becerilerini geliştirmek amacıyla düzenlenen 'Gazze'ye Mektup' yarışmasının jüri değerlendirmesi tamamlandı.

Şanlıurfa İl Millî Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, öğrencilerin duyarlılığını ve empati becerilerini geliştirmek amacıyla düzenlenen “Gazze’ye Mektup” yarışmasının jüri değerlendirmesi tamamlandı. İl genelinde büyük ilgi gören yarışmaya, Şanlıurfa’nın 13 ilçesinden toplam 117 mektup katıldı. Her ilçeden ilkokul, ortaokul ve lise düzeyinde üçer mektubun gönderilmesiyle oluşturulan eserler, 9 kişilik jüri tarafından titizlikle değerlendirildi.

 

Değerlendirme süreci, İHH Şanlıurfa Temsilcisi Behçet Atilla, Şanlıurfa Valisi Sayın Hasan Şıldak’ın eşi Fatmanur Şıldak Hanımefendi ve proje koordinatörü, Ar-Ge üyesi, eğitimci Muharrem Çelik’in katılımıyla takip edildi.

Dereceye giren öğrencilere ödülleri, 2 Haziran Pazartesi günü saat 11.00’ de Şanlıurfa İl Millî Eğitim Müdürlüğü 3. kat toplantı salonunda düzenlenecek törenle takdim edilecek.

Yarışmada dereceye giren öğrenciler:

İlkokul kategorisi:

M. Yusuf Bozkoç – Belediye İlkokulu / Viranşehir

Yusuf Miraç Soyan – Sabancı İlkokulu / Siverek

Şam Bacar – Atatürk İlkokulu / Ceylanpınar


Ortaokul kategorisi:

Havin Arıkçı – Cumhuriyet Ortaokulu / Ceylanpınar

Ebrar Fidanoğlu – Şehir Sedat Sağır Ortaokulu / Karaköprü

Belkız Bozkurt – Hatice-Sadık Fincan Ortaokulu / Birecik


Lise kategorisi:

Leyla Andiç – Hilvan Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi / Hilvan

Esra Koyuncu – Tarım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi / Viranşehir

Sümeyra Polat – Adnan Menderes Anadolu Lisesi / Karaköprü


Yarışma, öğrencilerin duyarlılığını artırmanın yanı sıra, yaşanan insani krizler karşısında seslerini duyurmalarına imkân tanıyan anlamlı bir platform oldu.

Tüm katılımcı öğrencilere, öğretmenlerine ve emeği geçen herkese teşekkür ederiz.