Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi'nden Galatasaray'a Tebrik Mesajı

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, 2025-2026 Trendyol Süper Lig sezonunu şampiyon tamamlayan Galatasaray'ı kutladı. Yapılan açıklamada, takımın başarısı ve mücadelesi övüldü.

2025-2026 Trendyol Süper Lig sezonunu şampiyon olarak tamamlayan Galatasaray'ı Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi tebrik etti. Sosyal medya üzerinden yapılan paylaşımda, sarı-kırmızılı ekibin sezon boyunca gösterdiği mücadele, istikrar ve başarı vurgulandı.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, şampiyonluğa ulaşan Galatasaraylı futbolcuları, teknik heyeti, yönetimi ve taraftarlarıyla birlikte kutlama mesajı yayımladı. Bu tebrik, spor camiasında memnuniyetle karşılandı.



Kaynak: Haber Merkezi