Şanlıurfa Belediyesi, Galatasaray'ı Şampiyonluk İçin Kutladı
Şanlıurfa Belediyesi, 2025-2026 Trendyol Süper Lig sezonunu şampiyon tamamlayan Galatasaray'ı sosyal medya üzerinden tebrik etti.
2025-2026 Trendyol Süper Lig sezonunu şampiyon olarak tamamlayan Galatasaray'ı Şanlıurfa Belediyesi tebrik etti. Sosyal medya üzerinden yapılan paylaşımda, sarı-kırmızılı camianın başarısı vurgulandı.
Şanlıurfa Belediyesi, Instagram hesabından yaptığı duyuruda, Galatasaray'ın elde ettiği şampiyonluktan dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirerek, camiayı kutladı. Paylaşımda, kupanın kaldırıldığı anı simgeleyen bir emoji de kullanıldı.
Kaynak: Haber Merkezi