Başkan Mehmet Kuş, Eyyübiye'de Doğalgaza Kavuşan Aileleri Ziyaret Etti

Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, ilçede doğalgaza kavuşan aileleri ziyaret ederek vatandaşların sevincine ortak oldu. Altyapı çalışmaları kapsamında doğalgazın evlerde kullanılmaya başlanması memnuniyetle karşılandı.

Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, ilçede doğalgaza kavuşan aileleri ziyaret ederek vatandaşların mutluluğunu paylaştı. Eyyübiye Belediyesi'nin Twitter hesabından yapılan paylaşımda, Başkan Kuş'un ziyaretlerine ilişkin bilgiler verildi.

İlçede devam eden altyapı çalışmaları çerçevesinde mahallelere doğalgazın ulaştırılmasının ardından, evlerde kullanılmaya başlanan doğalgaz, bölge halkı tarafından memnuniyetle karşılandı. Başkan Kuş, bu önemli gelişmenin ardından vatandaşlarla bir araya gelerek onların sevincine ortak oldu.



Kaynak: Haber Merkezi