Eyyübiye'de personeli sevindiren karar! Maaşlar ikiye katlandı!
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, en düşük personel maaşının 34 bine çıkarıldığını açıkladı.
31 Mart’ta yapılacak olan yerel seçimler öncesi personel maaşlarıyla ilgili yapılan düzenlemelere Eyyübiye Belediyesi de katıldı.
Belediye çalışanlarıyla bir araya gelen Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, en düşük personel maaşını 34 bin çıkardıklarını kaydetti.
Yeni artışla ilgili sosyal medya hesabından bir paylaşım yapan Kuş,
“Ailem yanımda. Bugün hepimizin en mutlu günü. En düşük personel maaşımızı 17 binden 34 bine çıkardık. Hayırlı uğurlu olsun” ifadelerini kullandı.