Ekipler Şanlıurfa Otogarı'nda denetim yaptı!
Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde huzur uygulaması gerçekleştirdi.
Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler kentte huzur ve güven ortamının korunması, genel asayiş düzeninin sağlanması ve olası suç ve suç unsurlarının tespiti amacıyla asayiş uygulamalarına devam ediyor.
Ekipler son dönemde ölümlü ve yaralanmalı olayların meydana geldiği Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde huzur uygulaması gerçekleştirildi.
ARAMA VE SORGU YAPILDI
62 ekip ve 165 personelin katılımıyla yapılan uygulamada firmalarda aramalar yapılırken, çok sayıda kişinin de sorgusu gerçekleştirildi. Yapılan açıklamada, “İl Emniyet Müdürlüğümüzce vatandaşlarımızın ve ilimizin huzuru için çalışmalarımız azim ve kararlılıkla devam etmektedir” ifadelerine yer verildi.