Dr. Süleyman Gök ziyaretlerini sürdürüyor
Ziyaretlerine ara vermeden devam eden, Şanlıurfa Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görev yapan Dr. Süleyman Gök'ün bu seferki adresi Siverek Kereste Ve Marangoz Esnaf Ve Sanatkarlar Odası oldu.
Seçimlerin yaklaşmasıyla birlikte ayağının tozuyla sendika, kurum demeden ziyaretlerine devam eden Gök bu kez Siverek Kereste Ve Marangoz Esnaf Ve Sanatkarlar Odası oldu.
Sağlık alanında birçok başarıya imza atan, öne sürdüğü projelerle kamuoyunun dikkatini çeken Doktor Dr.Süleyman Gök, bir yandan hekimlik görevine devam ederken diğer yandan da Şanlıurfa başta olmak üzere ilçelerde sivil toplum kuruluşları ve STK’ları ziyaret etmeye devam ediyor.
Sadece sağlık alanında sunduğu hizmetlerle değil, siyasi arenada da gösterdiği performansı ile dikkatleri üzerine çeken Gök çalışmalarının sürekli olacağının altını çizdi.
Sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Gök şunları kaydetti: “Siverek Kereste Ve Marangoz Esnaf Ve Sanatkarlar Odası Başkanı Mecit Yakarı makamında ziyaret ettik. Esnaflarımızın sorunlarını konuştuk.Misafirperverliklerinden dolayı kendilerine teşekkür ederiz.