Dışişleri Bakanlığı personel alacak!
Dışişleri Bakanlığından gelen açıklamaya göre, merkez teşkilatında çalıştırılmak üzere toplam 50 personel alınacak.
Dışişleri Bakanlığı personel alımlarına ilişkin açıklama yaptı.
Buna göre, bakanlığın merkez teşkilatında çalıştırılmak üzere 50 sözleşmeli destek personeli alınacak.
Konuyla ilgili gelen açıklama şu şekilde:
"Dışişleri Bakanlığı merkez teşkilatında;
-Şoför olarak çalıştırılmak üzere (15),
-Günlük servis ve temizlik hizmetlerini yerine getirmek üzere (15),
-Basit bakım hizmetlerinde çalıştırılmak üzere (20),
KPSS (B) grubu (KPSSP94) puan sırası esas alınmak suretiyle toplam 50 (elli) Sözleşmeli Destek Personeli alınacaktır."
Daha detaylı bilgi için lütfen TIKLAYIN.