Büyükşehir, kırsalda yol çalışmalarını sürdürüyor
Siverek kırsalında çalışmalarına devam eden Büyükşehir Belediyesi ekipleri, Viranşehir ilçesi ile birçok grup yolunu birbirine bağlayan yollarda stabilize ve sathi asfalt çalışmasını sürdürüyor.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül’ün talimatıyla 13 ilçede başlatılan yol yapım ve yenileme çalışmaları devam ediyor. Kırsal Hizmetler Daire Başkanlığı ekipleri Siverek ilçesinde grup yollarında bakım-onarım ve yenileme çalışmalarını sürdürüyor.
Kış mevsimi öncesinde tüm ekiplerin seferber edildiği yol çalışmaları kapsamında Siverek kırsalında grup yollarında çalışma başlatıldı.
Ekipler, Siverek kırsalında Ayvanat-Şehmus Aydın Caddesi, Esmerçay-28. Cadde,
Esmer Çay-Şeyh Şamil Caddesi, Çıkrık-Bulaklı-Köksör-Güzelpınar-Küçük Han-Eskihan-Doğukent-Gözler, Savucak-Bardakçı-Eğriçay, Demirci, Onar, Kaynak-Savucak-Nohut-Dalkaya-Sofuca, Şeyh Cafer-Alanyurt- Su Bastı-Çerkez-Yağızlar-Sabancı, Karpuzcu-Yukarı Öğün-Akarlı-Yumrutepe-Yayla-Küçük Tepe-özenli-çiftlik, Alıncık-Burhan-Hac Abdal-Taşağıl-Yasınç-Söğütlü-Beyçeri-Ataça-Kayseri, Dicle-Bağlar mahallesi, Sadettin, Azıklı-Kalemli-Karaburç, Kalkankaya-narlıkaya ve Başekin güzergahlarında Sathi kaplama,Üçkuyu-Cinhisar-Kaynakbaşı-Gülpınar-Gürakar-Faydalı-Sofuca Grup yolunda ise stabilize çalışmasını sürdürüyor.
Börüncek Mahalle Muhtarı Gültekin Kök, yapılan çalışmalardan dolayı Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül’e teşekkür etti.